måndag 19 november 2007

I wanna be somebody.

Ny vecka än en gång. Jag och toffie väckte mamma med en flagga på sängen, sen kokade jag kaffe till henne innan jag gick hemifrån. Religion i tre timmar och sen gick jag & sophij till Annorlunda Rum. Jag skulle hitta en present till mor! Åkte hem och skulle snabba mej in innan mamma såg påsen, så jag genade över gräsmattan och sprang in med skorna på. Sen upptäckte jag att jag hade trampat i hundbajs fast inte förrän det var försent för jag hade trampat idet med mina vita knästrumpor! :/ Åt lunch och gav det jag inte orkade till toffie. Hon gillar tydligen inte persilja för hon hade petat bort all persilja :) rolig hund.

Sen begav jag mej till örkenedskolan. Äntligen fick jag det gjort, men jag fick inte utföra det jag skulle göra. Jag pratade med eva som sa att jag skulle prata med jenny. Jenny var inte där så jag pratade med mikael. Mikael sa att jag skulle prata med Sylvia. Jag pratade med Sylvia och hon sa att jag skulle prata med den som niorna har imorn. Så jag fick gå och leta upp ett schema och såg att de hade pia. Gick tillbaka till eva och frågade var pia var. Gick dit och pratade med pia. Hon blev glad och sa att vi var välkomna imorn. :) Herregud vad högljudda de var där. Jag frågade pia om vi också hade varit så störiga, och hon svarade ja och att alla som kom tillbaka reagerade så. Det är skönt att slippa högstadiet, men nu ska jag dit imorn igen.

Josefin fyller också år idag! Grattis grattis! :)

När jag kom hem hade mormor kommit. Vi åt kaka och grattade mamma. och sen hamnade jag i vanlig ordning här. NU ska jag gå och titta på simpsons och halsduka! :)

/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

de var rörigt att fråga alla i skolan..:P

Anonym sa...

Oj, hoppas det inte är lika rörigt imorgon när jag och "min" grupp ska till örekened :S Fast det ska ändå bli kul att komma dit igen, men fy va gapiga de lät i telefonen! Haha