torsdag 1 november 2007

I don't sleep well.

Klockan är nu tjugon i tio och jag ska snart gå och lägga mej. Fick såndär trötthuvudvärk och jag längtar efter att krypa ner i sängen nu. Det blir en tidig morgon imorn också, precis som det har varit hela veckan! Det bär av till Olofström imorn också och sen ska jag och mamma förhoppningsvis fortsätta iväg på nån lite shoppingrunda. Jag vill inte sitta kvar i O. till klockan 14:20. Nej fy, då går jag hellre hem. Men mami räddar mej från det.

Tänk att tiden har gått så fort. Det är tre månader sedan jag fyllde år och hade den värsta förkylningen i hela mitt liv. Tre månader det är ofattbart vad tiden går fort. Jag har inte insett hur mycket tid det har gått. Det är ju inte konstigt att folk undrar varför jag inte har tagit körkort än.
Såå, om jag ska hinna sova något inatt så måste jag nog gå ifrån datorn nu. och det ska jag göra också. see you tomorrow.

goodnight!
/lindie.

Inga kommentarer: