lördag 24 november 2007

any other heart.

Det känns som längesen sist, det är det ju också, för att vara jag! Torsdagen var hemsk och lång fast ändå rätt kul på något sätt, vad vet jag inte.

Sen var det fredag igår. Ingen lektion på förmiddagen och på eftermiddagen var det dags för busstvätt. Det gick bra, men det var inte så värst kul. Hem igen och hade planer för en lugn hemmakväll, men så blev det inte. Jag stack till sophij där sg befann sej. Vi stack sen till osby efter många turer hit och dit. Tillbaka hem igen och sen slocknade jag direkt.

Idag vaknade jag av telefonen. Det var nåt malmönummer. Vem vet jag inte? Resten av dagen har varit chill. Det har inte hänt så mycket, men det är sådana dagar man vill ha.

Ikväll, var det tänkt att bli lite festande, men vi får se hur det blir med den saken. Jag var egentligen inte så pigg på det innan, men när g. ringde och sa att det inte blev nåt jobb imorn, så blev jag pigg på det, men vad vet vi ju dock inte. Om det inte hittas på nåt ikväll, blir det nog filmpåteve och i sängen tidigt. Jag måste upp tidigt imorn. Jag har tusen saker att göra innan det blir måndag igen.

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

men lindie.. gjorde du inget särsklit kunde du väll kommit bort till oss.. dåligt av dig