tisdag 13 november 2007

I'd rather dance with you.

Idag var det dags för nationellt prov i svenska b! Jag tror att det gick bra, men fem timmar blev det ju definitivt inte! Jag var klar redan halv elva. Det hade visst snöat inatt och pappa hade kört ut klockan tre och var hemma igen vid sjutiden. Riktigt kallt idag! Men det är trots allt ganska fint med snön. Jag hann inte med några projektarbetesbilder förrän snön var ganska smält! Men en hela del andra bilder har det blivit idag! ända sen jag kom hem vid lunch har jag hållit på med bilderna! det är ju så kul :) Och dessutom vill jag inte räkna matte! Har prov på torsdag, men det där får jag ta tag i imorn! Jag skulle gått till örkenedskolan idag med svenskaarbetet, men det glömde jag totalt bort i mitt fotande, så jag får ta det imorn förmiddag! förhoppningsvis! Snart är det tevedags och lite halsduk!

later !
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

shit va du klar redan vi halv 11..:P herre gud de var tidigt..:P