måndag 10 september 2007

what if leaving was a loving thing.

Onödig dag! Jag vaknade ganska tidigt imorse och gick upp och åt frukost, men sen kände jag mej inte alls bra så jag gick och la mej igen och somnade och sov till klockan tolv. Hur sällan händer det? och så just idag. typiskt. Jag flög upp, åt lunch och fixade till mej, sen hann jag med ett teoritest vid datorn och lite annat krafs innan jag pallrade mej iväg till bussen som var sen. Och med alla vägarbeten på osbyvägen tog det lång tid.

Jenny var med på bussen och vi väntade tillsammans på att tiden skulle gå. Sen gick vi bort till naturbruksgymnasiet. Vi skulle på möte om bussarna där. Det gav inte så mycket, man kan sammanfatta det hela med att vi egentligen kunde ha stannat hemma. Men gjort är gjort, det är inget att tänka på nu.

Nu ska jag teoria lite till, sen blir det kalkylering och lite matte.


ciao!

/lindie.

Inga kommentarer: