fredag 21 september 2007

a postcard to Nina.

Dagen har gått otroligt fort. Jag har inte gjort nåt vettigt som jag borde ha gjort. Ligger långt efter i matten och har ett kalkyleringsprov som tynger mej, måste få det gjort. Körkortsteori och mycket mycket annat. Men det kan vara skönt att ha en sånhär dag ibland också.

Ikväll blev det tacos, idol och datorn. Imorn lär det bli lite mer fart på mej på kvällen i alla fall, ska försöka ta det lite lugnt på dagen så att jag inte blir så förbannat trött. Jag längtar tills den kommande veckan har gått. Det ska bli så skönt, fast det värsta är ändå över nu. Vilket deppigt fredagsinlägg det blev. det är bara för att det inte känns som fredag, mer som en söndag fast ändå inte! nu ska jag nog snart knata i säng och t. åker snart till mallorca. Den lilla fuskisen. Hade gärna gjort det själv, men jag har varken tid eller pengar!

goodnight.
/lindie.

Inga kommentarer: