tisdag 18 september 2007

new day.

Nu har hela skolveckan redan gått. Och planerna har ändrats. :/

Igår var vi i malmö på uf-kickoff. Det var mycket givande och trevligt. Gick först lite i stan och sen åt jag, j-o och hampus på subway, medan marrarna och jenny åt för sej själva. Kom hem vi halv sex och sen hände det väl inte så mycket mer.

Idag har det varit en lång dag. Började med ett svenskaprov i morse och sen blev det lite rättskunskap. Efter skolan blev jag kvar och körde med per. Det gick bra idag! :D Åkte hem och sen hände det vanliga när jag kom hem. Jag satte mej vid datorn. Det finns inte så mycket annat att göra här. Dessutom är det svinkallt här. Jag håller på att frysa fötterna av mej.

Nu tror jag att jag ska värma mej med en kopp te, en filt och dunsockorna framför idol! För det är väl ikväll?

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

kunde du inte berättat nått jag inte redans viste iadg det hade varit roligare..:P