tisdag 25 september 2007

do impossible things.

hemma igen och nu är jag trött. Vaknade tjugo över sju idag och tjugo i måste jag börja gå mot bussen, så det blev lika stressigt i morse som igår. Men jag hann till bussen som var smockfull idag också. Började med språksociologi idag! det verkar bli kul! I alla fall roligare än det här med litteraturhistorian! :D Efter fisklunchen, som var ganska okej idag, fortsatte vi lite med rättskunskapen innan jag hade mitt kalkylprov, själv i hela aulan. Det kändes nästan lite läskigt! Jag hoppas att det gick bra! Men Torbjörn stressade upp mej rejält och sa att jag måste få bra på det här! det gick säkert inte så bar som jag vill, men jag får hoppas på det bästa. Slutade efter det och tog tvåbussen hem. Jag och mamma fikade med äppelkaka och kaffe och sen hamnade jag här i vanlig ordning. Men idag ska jag inte sitta här lika länge. Jag har annat för mej, som är viktigare.

När jag tittade i kalendern nu fick jag mej en rejäl chock. Fan jag måste skynda mej. Jag kommer inte att ha tid med annat nu! Men denna veckan är i alla fall helt fri, nästan! Imorgon med sen är vi lediga en dag, sen tillbaka till skolan igen, det kunde gott ha varit en "klämdag" så kunde vi varit lediga då med! :) Men icke. Jag ska nog sammanställa en liten lista med allt jag ska köpa för lönen nu! :)

/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Literaturhistoria är piss och maten var INTE god... Linda, du ska ju inte handla upp din lön direkt..:) hah

linda sa...

jag sa faktiskt okej, inte att den var god! ;D Jag gör vad jag vill med min lön! haha. Nej, jag ska lägga undan den och spara så att jag blir rik! ;D