måndag 3 september 2007

a perfect mess.

Jag känner mig helt borta. Det känns som jag har sovit hela dagen idag. men det har jag inte. Vovven kom in 5:18 imorse och väckte mej. Men jag hann somna om och sen var jag ju såklart dötrött när jag väl skulle upp. Men jag kom upp i alla fall och jag hann precis med bussen. Bussen luktade vitlök. Väl i skolan hade vi ekonomi med lite rättskunskap. redovisade brotten som vi skulle ha gjort i torsdags och sen gjorde vi lite kalkyler fast i omvänd ordning! :D Sen var det lunch och efter det tog jag bussen hem med josefin i ösregnet. Sen kom jag hem och sen dess har jag inte gjort så mycket som jag hade räknat med. Får ta det lugnt lite nu för imorn blir en lång dag! halv nio till fem puh, det kommer bli jobbigt! men å andra sidan så är jag ju ledig på onsdag.

/lindie.

Inga kommentarer: