söndag 16 september 2007

still june.

Jaha då var helgen över igen. Lördagen igr var en trevlig lördag. Eller egentligen bara kvällen. Dagen bestod endast av planering. Men det var okej. ;D Det bar av till älmhult och wärkstan efter en lite förfest hos therese, nej man kan nog inte kalla det för fest för vi var inte särskilt festliga. Det tog sej på slutet! :D

Wärkstan var kul! Jättekul, men som vanligt för kul att beskriva med ord. Tack gode gud för kameran!

Nu sitter jag här och töntar mej när jag egentligen borde sova. Jag är trött, sliten och 400 kronor rikare :)

Idag har dagen varit hemska. Jag har då aldrig mått såhär dåligt dagen efter. Tequilashotsen igår gjorde sitt idag. :S Och det värsta av allt var ju att jag skulle jobba idag. Men jobbet gick bra. Bästa bakistipset: bre 300 frallor så får du annat att tänka på. Hör och häpna, det funkade faktiskt! :D Jag mår inte alls dåligt nu!

tjuvlyssnade på fyllona på bussen härom dagen.
"Det är bättre att vara fyllehund än knarkhund, har jag hört!" Jag fick anstränga mej för att inte börja skratta.

Nej, nu ska jag väl gå och duscha och sen hoppa i säng.

goodnight world.

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah.. det var kul det med fyllehund och knarkhund... jag hade inte kunat hålla mig för skratt..:P