torsdag 6 september 2007

heartbeats.

jaha, nu var det torsdag igen! Veckorna går så fort. Torsdag innebär matte c och det var faktiskt okej idag. En trevlig lunch väntade med äcklig mat! Men vad gör det när sällskapet är bra!? Efter lunchen var det dags att dra igång uf-företaget. Det blev inte så mycket gjort. Mest bara tänk och spring! Vi sprang runt och frågade mest hela lektionen. Sen var skoldagen slut och jag satte mej för att vänta på att tiden skulle gå.

Gick till optikern och sen till ica och handlade lite smått och åt ute innan jag gick till frisören. Nyklippt hår är det bästa som finns! Tog bussen hem efter att ha väntat en liten stund till. Prästen kom förbi med sin kattbur och hälsade där jag satt och väntade. :D

Snart är det Idol och glass! Sen ska jag nog gå och lägga mej, för jag mår inte bra av sömnbrist!

ciao.

/lindie.

Inga kommentarer: