torsdag 20 september 2007

burn the city down.

det har varit två intensiva dagar och nu är jag slutkörd. Halkkörningen igår och stadskörningen idag! Det gick bra idag också. Mycket skratt och kul hade vi allt. När jag och tobbe hade kört gick vi genom malmö och tillbaka och stötte på danni och jeremey som är på besök från australien, melbourne tror jag. Men vi hade lite bråttom så vi gick vidare och sen kom vi dit för tidigt. Stod och väntade innan therese, jenny och per kom tillbaka, vi gick på McD och sen bar det av hemåt igen. Jag jenny och therese stannade på skolan och tog trebussen hem. När jag kom hem hann jag med ett snabbt samtal med malini och två avsnitt simpson innan jag somnade och sen vaknade jag av mina egna snarkningar. Gå upp halv sex två dagar i rad är inget för mej, imorn ser jag fram emot lite sovmorgon, för ja, jag är ledig imorn :)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen med filt, dunsockor och två tidningar som kom i brevlådan idag!

/lindie.

Inga kommentarer: