torsdag 27 september 2007

how much you mean to me.

Klockan är tio i tio denna torsdags morgon. Jag är ledig från skolan och har ändrat min plan ungefär tre gånger idag! Skulle gå upp halv sju för att hinna duscha innan bussen till osby gick klockan halv nio. Men icke sa nicke. Jag vaknade halv åtta och beslöt mej för att tigga skjuts av mamma så att jag kunde ta elvatåget istället. Jag har fortfarande inte duschat eller något annat så det får bli ettåget! Bättre sent än aldrig. Jag kommer ju till malmö i alla fall.

Toffie har inte ätit nåt ännu, hon har inte ens druckit lite vatten, förrän nu. Sen vill hon gå ut och lägga sej på den kalla blöta gräsmattan. Hon bara sitter och tittar ut i träden. Rycker hon inte upp sej snart så ska vi köra till veterinären lite snabbt innan min buss går som tar mej till tåget som tar mej till malmö. Hon kan inte svälja och vi måste få ner medicinen annars kanske hon blir sämre igen.

Idag fyller jenny, erik, johan och andré år. Grattisgrattis! Själv har jag 312 dagar kvar till min 19-årsdag, det är inget jag ser fram emot. För då lär jag vara utan jobb, men vem vet? Det kanske har löst sej tills dess.

Nu ska jag nog gå och göra mej iordning så att dte bara är att sticka sen!

ciao!
/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och min faster fyller också år idag :P

linda sa...

javisst ja! ;D jag kände på mej att det var nån jag hade glömt! men jag sa faktiskt det till mamma igår! :D