tisdag 25 september 2007

face for the radio.

Jag loggade in igen, nästan direkt för jag kom på nåt jag skulle skriva. vad vet jag inte nu, men det går nog att skrapa ihop några rader! Sen kanske jag kommer på det! Kan passa på att gratta madelen till sitt körkort och teresa som klarade uppskrivningen idag! Snart är det bara jag kvar! men det kommer det också, just nu känner jag mej så förstörd att jag inte orkar bry mej. Jag har inte bråttom och då tycker jag inte att andra ska trycka på. Jag tar det i min takt och jag känner faktiskt ingen brådska. Nu hade jag tänkt att formulera samma mening ännu en gång men jag pallar inte. Jag har inte heller kommit på varför jag loggade in här.

Wow! Vilken låt det kom nu! Pete Doherty med She loves you! ojoj! den var ju bra! Beatles! yeah! Jag får väl återkomma med det när jag kommer på det!

/lindie.

Inga kommentarer: