fredag 21 september 2007

somewhere over the rainbow.

Igår när jag kollade på idol, kom det en låt som jag kände igen, men jag kunde inte riktigt placera den. Jag laddade ner den idag och insåg varifrån den kom. Det var bakgrundsljudet i summer camp del 2. Det där som är så bra! :D kulkul!

Idag var det tänkt att jags kulle sova länge. När jag väl kunde. När vaknar jag? jo, 8:42 och jag kan inte somna om. Är inte det retligt!? Jag har varit trött hela veckan och nu när jag har chansen att sova så går det inte. Jag gick upp och började fixa direkt och sen när jag städat upp lite på mitt rum hamnade jag vid datorn igen.

Jag hade en dröm om min bok, så jag måste skriva ner vad som hände nu innan jag glömmer bort det.

Sen vill jag ägna lite uppmärksamhet till Teresa som fyller 18 år idag! Grattis!

Ciao.
/lindie.

Inga kommentarer: