onsdag 5 september 2007

stop.

Det blev många inlägg idag! Jag har inte varit duktig och fortsatt med Teorin, det är för tråkigt! Jag satte igång med projektarbetet lite smått istället! Plockade ut några bilder och fixade lite information. Det kommer att bli bra de här.

Jag känner mej lite bättre nu, men ändå stressad inför kommande dagar! Jag hade verkligen behövt vara hemma den här helgen annars kommer jag att dö av stress. Ja, nej förresten, grejen är ju den att det är ett stresshanteringsläger! Det kanske kommer väl till pass nu! Fast det kunde gott ha varit nästa vecka, då kunde jag ha varit mer avslappnad och nte haft det hängande över mej.

Imorn blir en lång dag med matte c och uf-företag. Ska fixa affärsidé imorn. Sen ska jag stanna kvar efter skolan, igen. Åh, jag är trött!

godnatt världen, nu ska jag sova!

/lindie.

Inga kommentarer: