måndag 24 september 2007

people who hate people.

Måndag igen, och jag är hemma! Skolan varade bara i tre timmar. Jag som hade förberett mej på att gå längre än vad jag gjorde. Jag blev glad när jag fick reda på att vi var lediga på eftermiddagen, så jag tog tolvbussen hem efter rättskunskapen. Sedan dess har tiden bara flugit iväg och jag har som vanligt inte hunnit göra allt jag velat. Blivit lite kalkylerande, jag ska ha prov imorn, bara jag. Och emellan det har jag gjort lite vid bloggen. Jag blev ganska nöjd, med tanke på att det gick så snabbt, sen är jag ju inte så värst bra på det heller. Först tyckte jag att den blev för stor, men det kan ju också vara fint. Trädet blev så futtigt när den var mindre, det var mycket prov hit och dit.

När Torbjörn hade genomgång satt jag och kollade på mina händer (så koncentrerad är jag på lektionen, men jag hade faktiskt fattat första gången så jag hoppade över att lyssna de sista tre gångerna) så upptäckte jag en massa små mörka prickar. Färgen gå inte bort! Jag är fortfarande svartprickig! men det ska väl gå bort så småningom.

Jag har en ny sak som jag har blivit beroende av. Nu när det är så kallt, jag fryser hela tiden, så kan jag inte äta mina frysta blåbär i samma mängd som annars ;D haha. Men nu har jag hittat torkade blåbär. Åh, jag har knaprat på dom sen jag kom hem. Det är så gott! Och förpackningen gör det inte sämre. Den är väldigt vanlig, alltså är det inte designen man blir glad av, men texten! Nu har jag sagt så mycket att förväntningarna är skyhöga, så det kommer inte att bli så kul som jag tyckte att det var. Det står nämligen: Bäst before: Se på förpackningen och sen står det inget datum. Det kan tilläggas att jag var uttråkad av kalkylerna och att det var väldigt längesen jag skrattade. Men jag har tur som är lättroad.

Nu ska jag väl fortsätta lite med kalkylerna innan tv-kvällen börjar. om det nu är något på teven ikväll som faller mej i smaken.


ciao.
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska försöka säga nått knas imorgon så att du skrattar, okey?! ;)
Och du, jag tyckte det va kul. :P