söndag 2 september 2007

it is time for falling apart.

Fredagen blev bättre än tänkt. Efter Leif GW Perssons långa föredrag stack jag och sophij ut i stan igen. Gick och åt och tog en cider. Sen spenderade vi tiden fram till nio och kollad epå simpsons filmen, äntligen. Men bättre sent än aldrig! :D Kom hem ganska sent, jag var trött och somnade nästan direkt.

Lördagen kom, pappa fyllde år och jag grattade honom med Sahara Hotnights skiva. Han blev glad och nu ska han spela den på högsta volym i lastbilen. Vi hämtade malini på stationen i malmö. Hon kom hem och ockuperade datorn så jag har inte fått vara här på hela helgen. vi åt mina nybakade bullar och mammas tårta och senare på kvällen fixade mamma god mat. Pappa fick en lite lugnare födelsedag än toffie. :D

Inatt vaknade jag nån gång vid tvåtiden av raketer, när jag sedan vaknade i morse trodde jag att jag hade drömt det! men pappa bekräftade det. Åt en nyttig frukost idag, hela familjen. Tillochmed pappa gick med på det. Resten av dagen har jag mest bara varit. Tagit det lugnt och fixat med en del kul grejor! Varit ute och kört och lämnat av malini på stationen igen. Det låter konstigt när hon säger att hon ska hem och åker iväg!

Nu är jag hungrig!

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

"spiderpig! spiderpig!" ;P :D