söndag 9 september 2007

man must dance.

Helgen blev ganska lyckad ändå. Det blev bättre än jag hade föreställt mej. En härlig paddeltur i osbysjön, är inte vad som brukar hända på fredagarna. När jag kom hem väntade en äppelkaka och kaffe. Och jag fick mej en överraskning. Pappa hade börjat på grunden till huset! :D Sen kom sophij och vi snokade och åt! Det var en trevlig kväll, ganska ovanlig mot vad vi brukar göra!

idag vaknade jag av toffie, hon tyckte att det var dags att gå upp. så jag lydde henne och gick upp. Sen har jag mest bara varit idag! Skönt att ta det lugnt! Var ute och körde i två timmar! Kul! :D Och äntligen har jag en fungerande cd-spelare på mitt rum. malini fick en ny bara för att hennes var sönder och sen gick min också sönder och idag provade jag hennes och då funkar den! Så jag snodden den! :D Jag är glad i alla fall. Jag slängde min och skulle ge fjärrkontrollen till pappa så att han kunde ta ut den och slänga den med. När jag lämnade fram den undrade han vem det var! Han trodde att det var en telefon! HAHA. Snacka om att inte hänga med i den tekniska utvecklingen!

Fick reda på att det inte blev någon stresshantering imorn och vi har ingen ekonomi heller. Men jag måste ändå till osby för vi ska till naturbruk och träffa rektorn och komma överens om ett pris. Vet inte riktigt när jag ska åka dit, men man kan ju passa på och göra något annat samtidigt! Jag har tusen saker att göra, men jag vet inte riktigt var jag ska börja! :/ Kanske ska börja med att gå och lägga mej!

goodnight!
/lindie.

Inga kommentarer: