lördag 15 september 2007

gott folk.

Nej, jag har inte rest bort eller gjort nåt annat kul. Jag har helt enkelt bara inte haft tid. Jag har dels varit sjuk och sen har jag haft mycket att göra i övrigt. sist jag skrev var i måndags fastän det känns som evigheter. Jag började må dåligt i början av veckan och på tisdagen fick jag åka hem, för jag orkade helt enkelt inte var kvar. Jag var så trött och utmattad. Så jag for hem och sov hela kvällen. Onsdagen var redan fullbokad, men jag mådde så dåligt att jag tog bort hälften av allt jag skulle göra.

Det blev körkortsteori, optikerbesök och sen hem och vila igen, det gjorde det hela mycket värre. Jag blev trött, yr och mådde illa igen. :/ Optikerbesöket gick inte heller så bra, jag får antagligen gå tillbaka till endagslinser, bara för att jag har haft sådana problem med ögonen i sommar, det har bidragit till prickar på insidan av ögonlocken. Inte så kul, men man får väl leva med det. Det är bättre än ingenting alls.

På torsdagen var det kalkyleringsprov. Jag vaknade försent och mådde jättdåligt så jag stannade hemma. det var inte en speciellt rolig dag. Jag fick dessutom ringa och avboka en körtid med per, jag behöver verkligen dom nu! Göte ringde och sa att jag skulle jobba på söndag, så då blir det ingen vila då heller, på söndag alltså!

Idag är det fredag, eller igår rättare sagt för nu är ju klockan över tolv. Jag var ledig på morgonen och sen var det dags för filosofi. Vi jobbade flitigt i en timme och sen spårade allt ur. men det ska fixas till nästa gång. Sedan åkte vi hem med trebussen och jag for hem för att fixa lite. Sne kom några gööls hit och vi tittade i skolkataloger och knaprade chips. Det var en trevlig afton :)

Har även lite planer för imorn, men såsom vi planerar får vi väl se hur det går med det.

Thinking of you!

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår.. det var skit kul med gamla skolkataloger..:P haha.. dissar du oss när det gäller att plandera:O haha..:P jag hoppas att dte blir nått i kväll..:P