onsdag 5 september 2007

though, I'm just me.

Jag mår inte bra! Det började redan i morse, jag vaknade lite innan klockan sju och tänkte att jag ligger kvar lite till. Det blev så att jag missade åttabussen och tog den som går halv nio istället. Stress, för jag vaknade klockan åtta igen. Åkte till osby och gick till skolan. Körkortsteori i två timmar framför datorn. Det gick väldans bra idag! :) Jag och Josefin åt lunch och sen tog vi bussen hem. Jag tog mej hem och la mej i sängen för att läsa lite, men slocknade och vaknade inte förrän klockan var tre, då jag vaknade av att det var iskallt, mami hade ytterdörren öppen. suck. Och något slags fordon på två hjul rusade utanför mitt fönster. och inte bara en gång. Han körde runt kvarteret typ tjugo gånger. Så jag gick upp och drack kaffe.

Nu har jag tittat på simpson och känner mej lite bättre. Nu ska jag försöka titta lite till på teorin innan det blir lite kvällsmat!

/lindie.

Inga kommentarer: