onsdag 16 januari 2008

summer breeze.

Jag fick en sån otrolig sommarkänsla idag, men påmindes om att det var januari av en lite snödriva vid hjärtasjökrysset.

Jag vet inte vad som har hänt med mej, jag orkar inte blogga längre. jag har trots allt haft ganska mycket att göra de sista dagarna. Måndagen ägnades åt ekonomi på eftermiddagen och sen körde vi ett par byavarv i osby innan vi, full bil begav oss hemåt. därefter blev det engelskabokläsning till klockan ett, men jag hann med alla 126 sidor.

Tisdagen bjöd på engelska i en halvtimme sen blev det ledighet eftersom torbjörn skulle på kurs. Jag gjorde inget vettigt igår och idag inser jag att jag skulle ha använt tiden flitigare. Jag har massor att göra, men mer om det senare.

Idag är det onsdag och i morse plockade jag upp robin innan det bar av till osby. jag satte mej för att läsa lite inför provet. det gick bra till resten av folket kom. efter lunchen och premiäråket med mija hade jag mitt rättskunskapsprov. det gick bra. det blev bara jag så han rättade det direkt. det blev ett vg och jag är nöjd, det är trots allt ett tag sedan vi pratade om allt det där. det här hänt mycket sedan dess och t sa att han förstod mej. han drog några vitsiga vitsar och sen körde jag hem själv. det blev fika hemma och sen teve. nu ska jag sätta igång med en del skolarbete innan det blir mat.

rolf.
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

kan du inte uppdatera lite??