måndag 7 januari 2008

if I could cry.

Usch, idag har varit en hemsk dag. jag drömde hemsk om döden inatt och sådana dagar blir alltid dåliga. Dessutom sattes radion igån kvart i sex i morse på högsta volym. dagen började dåligt och jag har inte fått mycket gjort. Jag skippade därför fikat i eftermiddags och nu har jag åkt på världens huvudvärk bara för att jag inte drack något kaffe. jag skulle fixat det sista på religionen, men jag orkar inte. Det känns nästan som migrän för jag mår illa och känner mig lite febrig. Men jag får väl ta tag i det nu ändå. Det har hunnit lägga sej lite. men tyvärr blir det inte gymmet imorn, med jenny. Jag hade ställt in mej på det, men nu måste jag fixa religionen. Men först ska jag ta något att äta och sen blir det nog sängen. för med den här huvudvärken kan jag inte göra något ändå.

/lindie.

Inga kommentarer: