fredag 4 januari 2008

not that kind of girl.

jag såg att det ena inlägget inte hade blivit publicerat, och det blev ju lite konstigt eftersom jag hade nämnt det i det sista. men nu är det ordnat! :)

Jag måste leta upp vem det är som sjunger med Miss Li i en del av hennes låtar. Jag är kär i hans röst! :D såfinsåfin!

Snön är såklart inte lika fin idag, typiskt. Men jag orkade verkligen inte gå ut igår. Jag ska nog ändå ta med mej hunden och ta lite vinterbilder på henne. Det snöar ju trots allt lite nu. så det kanske blir fint igen.

hur som helst, ska jag nog ta tag i allt jag har att göra idag så att jag blir färdig innan kvällen, men jag kommer absolut inte göra allt det där jag svamlade om inatt! det kan inte någon normal människa hinna på en dag och samtidigt njuta av den sista lediga fredagen. Jag längtar redan till sportlovet! :)

/lindie.

Inga kommentarer: