måndag 21 januari 2008

hon sa att allt var lönlöst.

FAAN! Det är nog ett bra ord för vad jag känner just nu. Har äntligen tagit tag i engelskan och skrivit nästan allt direkt på datorn (oklokt, med tanke på att den inte har varit min vän idag) och så försvinner det. Jag är trött och såg fram emot att sova nu när jag nästan var klar. Glöm att jag skriver om det till imorn. Nej, jag får bita i det sura äpplet och lämna det på onsdag istället och ägna ännu en eftermiddag åt det här. Jag har i alla fall svarat på nästan alla frågor, så jag kan ju fortfarande vara med på diskussionen, men nu vill jag helst bara slå någon riktigt hårt i knävecken så att den ramlar ihop på golvet och bryter varenda ben i hela kroppen och nej, jag syftar inte på någon speciell utan bara rent generellt.

Och när jag ändå är igång och på sånt här humör kan jag klaga lite på vädret. Jag vill ha sommar nu, eller i alla fall vår! Just nu är pappa ute och saltar, det är inte vad jag vill just nu.

Det tär på en att vara arg så nu går jag och lägger mej!

gonatt.
/lindie.

Inga kommentarer: