onsdag 23 januari 2008

everybody but me.

Klockan är strax nio och ännu en dag har gått, det skrämmer mej lite, men idag är jag glad och lycklig så jag skippar det.

Jenny körde oss till skolan i morse vid tiotiden. Vi gjorde egentligen inget vettigt förrän efter lunch, med matten. det gick oerhört bra idag och snabbt och då kan man ju inte bli annat än lycklig. Efter matten fikade vi i skolan och sen stacka vi hem. Jag la mej i soffan för att kolla på gilmore girls, men somnade ifrån det och vaknade med ett ryck och trodde att klockan var åtta, fick lite smått oanik men blev glad när jag kollade igen och såg att den bara var fyra. åter till teven och sen kom mamma och pappa hem. Pappa körde igen han skulle ut och ploga och det tror jag han är ännu. Men han kan ha kommit hem. Sen skulle vi flytta om bilarna så att pappa skulle kunna köra in lastbilen när han kom hem. Jag skrapade rutorna och körde bort till trio och vände och sen tillbaka upp på uppfarten. och mamma efter. Jag fotade toffie lite i snön men det blev inget bra. Får ta det i dagsljus. Nu är det väl snart dags att börja tänka på att gå och lägga sej, för att sen göra det om fyra timmar! :)

hejdå
/lindie.

Inga kommentarer: