torsdag 3 januari 2008

I never understood at all.

Egentligen är klockan tio i ett men jag ändrade tiden på inlägget så att det inte skulle komma på fredagen istället.

Jag är upprörd. Så många gånger jag har sagt till henne att det inte är så. Hon tror att hon är något bara för att hon säger sådana saker. Jag bryr mej nog inte längre. Jag har svårt för så låga människor.

Det stormar som in i… Jag vågar inte gå och lägga mej. Istället sitter jag och gör bilder i photoshop som den i det förra inlägget och skriver lite grann också. Jag gillar jullovet, men jag börjar känna mej mer och mer pressad för att börja skolan. Nu börjar jag nog längta efter studenten. Jag är trött på det här. Jag vill träffa nya människor och kunna leva som jag själv vill utan att bli dömd för att sticka ut. För det kan man inte göra i lönsboda eller osby. Nej, absolut inte.

Jag är nog lite för trött för att skriva nu.. och hungrig. Hur mycket jag än äter är jag fortfarande hungrig. Vissa tycker att jag har gått och blivit för smal, men trivs jag bara och mår bra så tycker jag att jag kan få sköta det själv! :)

Jag är så sugen på att ut och köra en runda, men när det stormar och snöar så vågar jag inte. Dessutom har det ju kommit en hel massa snö nu. Pappa har varit ute och plogat och saltat hela dagen. Och jag har bara suttit vid datorn. Nej, idag har jag faktiskt fått annat gjort också. Men det betyder inte att jag inte har varit vid datorn. Imorn (eller idag blir det ju) sk jag göra ännu mer nytta. Lite projektarbete och religion, kanske lite rättskunskap också, så att jag slipper det i helgen.

Nu ska jag nog gå och lägga mej :)

Gonatt !
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är sugen på att köra, jag är sugen på att åka. slå bara en pling och vi är ute på vägen ;) men vi ska iinte köra mera vilse :P