söndag 6 januari 2008

glued to the light.

Jag var uppe ett tag efter granada, men jag orkade inte skriva något. Jag satt uppe och väntade på pappa ett tag, men sen somnade jag. Han körde ut igårkväll 22.00 och kom hem 13.30 idag. det är en hel del massa timmar.

Granada igår var sådär, inte alls så mycket folk som jag hade förberett mej på. Men det var en del trevliga människor där. det blev många missförstånd och komplimanger, och åt andra hållet också, tyvärr.

Idag blev det lax till lunch, snart ska vi fika sen drar jag med malini till osby för hon ska hem. idag får jag köra :) SEN ska jag ta tag i religionen. förhoppningsvis!

söndag idag, men det känns inte så trist med tanke på att vi är lediga imorn och i övermorn och dagen efter det.... sen börjar skolan. !

ciao!
/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

när vi börjar skolan igen, börjar nedräkningen för studenten!!.. hjälp?
:D