lördag 5 januari 2008

ragdoll.

Både mamma och pappa var envisa med att jag inte fick köra. så nu sitter jag här, hemma, i tristess. snart får jag i alla fall sällskap. Man ska väl inte förvänta sej för mycket, men det är i alla fall något. och dessutom fick jag energi att städa upp lite på rummet, så nu vet jag inte vad jag ska göra imorn. :) joodå, söndagen är redan räddad. Religionsarbetet måste göras då ! Jag tänker inte sitta med det på den absolut sista lovdagen, eller egentligen är det ju inte det. Jaghar inte kontaktat varken marie eller torbjörn så jag är ledig på tisdagen också, sen måste jag köra till osby med inlämningen och sen kanske jag drar vidare på äventyr.... men oj, här sitter jag och skriver om min kommande vecka, på en lördag! deprimerande ? JA!

Vattnet är tillbaka, tackgodegud! :) Man tänker inte på hur mycket krångligare livet blir utan vatten. mamma pratade med marianne och de hade haft vatten hela tiden, tydligen har de inte samma vattenledningar som vi. konstigt, när vi bor så nära varandra!

Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra fram till klockan sju om det nu blir så, eller åtta när jag ska jobba. JAG VILL INTE!

/lindie.

Inga kommentarer: