onsdag 9 januari 2008

I'm indian.

Idag har varit en utmärkt dag! Jag körde som sagt till kristianstad och fixade en del helt perfekta inköp! :) jag köpte tillochmed ett par glömda julklappar. träffade liza och hanna och åt lunch, sen fixade jag ett par saker till på egen hand och sen tyckte jag att det var dags att åka hem. Var hemma vid tretiden och då fikade jag med mamma. Resten av eftermiddagen har bestått av gilmore girls, oc och datorn. :) Jag vill inte börja skolan nu. Jag trivs bra såhär...

Just nu sänds det bästa simpsonsavsnittet nånsin. Hmm jag får se om det stämmer. Jag dissar grammisgalan, det där får man redan på snart ändå :) Nu en stund in i programmet inser jag att jag har sett det innan, men det är faktiskt ganska bra. sen blir det dusch och sen kommer jag förhoppningsvis i säng i tid ikväll.

ciao.
/lindie.

Inga kommentarer: