tisdag 22 januari 2008

fulaste flickan i världen.

arbetsdagen är slut det är fan helt otroligt
hur kan tiden gå så fort när man inte ens har roligt?

Idag var det engelskadiskussion och det gick ganska bra. vi slutade lektionen efter 40 minuter och sen var det bara att vänta på att klockan skulle bli halv ett så att vi kunde börja igen :) Vi fördrev tiden i caféet bland en massa niondeklassare. Jag fick lite smått panik av alla dessa människor, jag börjar bli som mija. Vi åkte ett par varv med mija i osby och hämtade upp jeanette och åkte till matsalen och åt koljacrispie, som var något så enkelt som sprödbakad fisk. Jag hatar när de gör sådär i matsalen. De försöker locka oss att äta i matsalen genom att svänga till namnen. Visst det hade varit okej om det bara hade varit skolmatsal, men när det både är skolmatsal, ålderdomshem och allmän matsal är det bara fjöntigt.

Eftermiddagen ägnades åt ekonomin där vi jobbade med landet vi ska göra ett arbete om. INDIA! :) När jag kom hem shoppade jag loss på konsum och sen gick jag hem och åt upp allt! :) nej, men nästan. sen har eftermiddagen/kvällen flutit på precis som andra dagar! Snart börjar tevekvällen.

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött att du börjat uppdatera igem:D:D