lördag 5 januari 2008

the songs we used to sing.

Jaha, då var det dags för helg igen och granada. Jag orkar faktiskt inte. Men man får väl offra sig det är ju långt till nästa granada sen och det känns ju bra, bara en himmelens massa söndagsdanser imellan med, men de är okej.

det regnar ute och nu är jag glad att jag gick ut och tog lite snöbilder igår. :) jag hoppas att det blir vår nu och sommar i mars. men så kommer det väl inte bli.

Imorse vid niotiden vaknade jag av att det ringde på dörren. mamma öppnade och det var nån kommungubbe som sa att det var en vattenläcka, igen. och att vi inte fick använda vattnet förrän de är klara. nu är klockan tjugo i två och de är fortfarande där ute och grejar. och vi får fortfarande inte använda vattnet. Jag flyr snart härifrån och drar till osby. om jag får vill säga. de är så stränga här ;) haha.

nu ska jag gå och göra mej i ordning så att jag kan köra.

bye.
/lindie.

Inga kommentarer: