tisdag 1 januari 2008

the 32 of december.

Då var det nytt år igen !

Efter att ha velat fram och tillbaka fram till klockan tio, halv elva. stannade vi trots allt i Lönsboda. Visst det hade varit kul i Osby också, men då hade jag fått köra och jag pallade inte. dessutom hade vi rätt så kul. :) Drickandet gick lite trögt, men det fixade mikaela med ett spel. sju klunkar vin, det gjorde inte gott. så jag hoppade över en del. Tolvslaget firades med champagne och raketer. Vi stod och laddade för den sista STORA raketen, som det sen inte blev något av. Bara en liten fjutt! Efter en liten uppvärmare hängde jag på några stycken till sandra. Jag vet inte hur länge jag stannade där, men jag skyndade mej, då jag fick ett telefonsamtal. Hann hem innan jag fick skjuts tillbaka till sophij. Vi satt och väntade på j-o och kim men vi tröttnade när klockan var halv sju, så då gick vi och la oss. Trötta som ... ja, jag vet inte vad! Imorse, eller i förmiddags vaknade vi, inte så sent som jag hade väntat mej. klockan kan ha varit elva, halv tolv. Men vi bara snackade, käkade frukost och tittade på film :) Jag kom hem klockan fyra. då tyckte jag att jag hade blivit tillräckligt klar i huvet för att ta bilen hem. Hemma bjöd mamma mej på oxfiléen från igår. Gud så gott det var. sen har jag bara tagit det lugnt och laddat upp mej. Jag har ju ett helt år framför mej och jag tror att jag ska skriva ner mina nyårslöften så att jag inte missar något! :)

/lindie.

Inga kommentarer: