onsdag 1 augusti 2007

green eyes.

Jag vet egentligen inte om jag har något att skriva. Suck, det här blev ju en inbjudande inledning som säkert får alla att vilja fortsätta läsa. :D Dagarna bara segar sig nu, det händer inget så det finns inget att skriva. Ändå har sommaren gått förfärligt fort. Det är augusti nu och bara tre dagar kvar, sen smäller det.

Idaga hade jag oerhört mycket att göra, men när jag vaknade tidigt i morse hade jag så ont i halsen, så jag tog mej ännu en sovmorgon. Och sen hamnade jag här. Tiden bara flyger iväg och segar sej. Resten av veckan ska förhoppningsvis vara lite livligare. Både jag och malini har haft halsont sen vi kom hem från emmaboda, malini dock lite värre. Men hon är på fötter igen - i malmö. det ska jag också imorn, är det tänkt i alla fall.


ciao.

/lindie.

Inga kommentarer: