onsdag 29 augusti 2007

bangbang.

I lördags blev det Hässleholm med Sommarfesten efter många om och men. Kollade bland annat på The Great Decay ! Hela familjen var där, even toffie. och det var hennes födelsedag. Dagen efter bar det av med det förhoppningsvis sista flyttlasset till malmö. Det blev en långa dag och vi var inte hemma förrän klockan tio. Stressigt! Dagen efter började vi inte förrän klockan tio och jag och jenny fick skjuts av Sophij! Tack gode Gud för Sophij! :D Vi hade uppstart och information om projektarbetet och efter det slutade jag. Ungefär en halvtimme i skolan, knappt lönt! Men jag kom i alla fall fram till vad jag ska göra! :D Sen var det bara hem och läsa, den fördömda boken, Ringaren i Notre-Dame. Jag hann läsa alla 431 sidor innan klockan blev tolv. Somnade och sov hårt tills det var dags att gå upp igen. Åkte en senare buss till Osby och fick vänta där ytterligare en och en halv timme innan jag och emil skulle ha en diskussion om boken med Christer. Det gick bra föutom det lilla hjärnsläpp jag fick. puh!

Idag har jag och therese varit i Olofström på trafikskolan. Övade lite teori sen stack vi hem igen, på en åktur med den trevlige busschauffören. Nu sitter jag här och laddar upp mej igen, jag är dötrött, men jag måste sticka till malmö, med endel grejor till malini. Sk bara slänga i mej lite mat innan så jag slipper göra det där.

Idag var det förresten dökallt ute! Jag fick ta min vinterjacka och termometern visade ynka 4 grader. Huuh! I augusti.

bye.
/lindie.

Inga kommentarer: