fredag 24 augusti 2007

det lilla livet.

det har gått ett tag, eller egentligen inte så långt, men dock. Bara fyra dagar, men det har ändå hänt ganska mycket. I tisdags var det skoldags igen, svenska och ekonomi, tror jag. Jag kommer inte ihåg så bra. Vi stack hem en snabb runda innan det blev dags för en runda till malmö. Var där och kollade lite anna ternheim och sen Timbuktu. Vi stannade i malmö över natten i malinis lägenhet. Och fick sedan gå upp halv sex för då skulle malini tillbaka till osby. Jag och sophij stannade kvare n stund. När vi hade läst alla gratistidningar och inte hade nåt att göra gick vi till stationen och köpte frukost. Och sen åkte vi hem. Vi hade tänkt stanna i malmö på en liten shoppingrunda, men vi pallade inte sitta och vänta på att affärerna skulle öppna. Åkte hem och fixade och donade ite innan det bar av till osby på nytt. Körde med Per och sen åkte jag hem igen. En jobbig onsdag!" Jag hade helst av allt bara tagigt det lugnt och läst den himmelens boken. Igår var det torsdag och vi började dagen med att vänta, ungefär en timme. Sen hade vi en diskussion på tio minuter. Och en timme senare fortsatte vi lektionen med att gå igenom betygskriterierna. en mycket givande lektion. :D Eftermiddagen fortsatte med ekonomi, eller rättskunskap rättare sagt. Det verkar var en bra kurs. Vi fick även reda på vårt resultat från bokföringsprovet som jag misslyckades totalt med i våras. Jag fick mvg! Woho! När jag kom hem i regnvädret somnade jag med den långa svenskaboken. Usch jag måste verkligen läsa. det får bli ikväll, för jag kommer ingenstans ikväll, eller jag kommer inte hem. Nu ska jag snart till skolan och ha filosofi. igen. Sophij kommer förhoppningsvis och hämtar mej, jag får inte tag på henne! :)

/lindie.

Inga kommentarer: