söndag 19 augusti 2007

maskeraden.

det blev en väldigt lyckad kväll. Åkte med erik till osby och veres. Förfestade lite där innan vi gick på en lång och ganska generande tur genom osby. Alla glodde som om de hade sett ragge, blues brothers, marv, margot och nån från fame gå genom byn - och det hade de ju också. Micke fick oss att ta en genväg. Jag fick hoppa över ett stengärde med klänning och sandaler. Men det gick bra. Väl framme blev det ännu bättre. Festen satte igång och det kom mer och mer folk. kulkul.

Idag däremot har det inte varit så underbart! Jag som hade så mycket att göra idag. de andra har åkt till malmö men jag orkade inte så jag har bara legat i min säng hela dagen. Första matbiten åt jag bara för nån timme sen och då blev det ju klart bättre. Men innan kunde jag bara inte äta. Snart kommer mamma, pappa och toffie hem, men malini stannar nog kvar! Snart borde man kanske gå och lägga sej igen. dte här har varit en väldigt onödig dag. Och bara tanken på att jag ska upp klockan halv sju imorn får mej att vilja kräkas. Som tur är slipper jag att ta bussen. Sophij, du har räddat en del av min måndag redan nu! Tack så mycket!

Tack för en bra helg och så håller jag tummarna för att den kommande blir minst lika bra!

/lindie.

Inga kommentarer: