torsdag 30 augusti 2007

the modern.

vaknade tjugo över sju, halv åtta i morse på grund av min sena timme inatt. Fattar inte hur alla pallar att vara uppe så länge varje dag. Mamma kom in och frågade om jag skulle ha sovmorgon idag. Men det skulle jag inte. Brukar gå till bussen tjugo i så hur skulle jag hinna. Och att komma försent var inte att tänka på, vi började en ny kurs idag matte c. Jag stressade runt ett tag och sen tog jag mobilen och fann min räddare i nöden. i form av ett meddelande från sophij ( som skickades igår vid niotiden.) Hon skulle köra till skolan, min räddning. Vi hann i tid till skolan trots vägarbete med vakt och skit. Men det blev i alla fall mycket skratt.

Matten gick bra, än så länge i alla fall. vi får väl se hur det blir med den saken. Efter tre timmars matteräkning fortsatte vi med kalkylräkning på ekonomin. Jag höll på att somna. vi fick en halvtimmes rast och sen tittade vi på en film om länsrätten från 1992. Den var.... bra! hrm. Bussen hem och sen slocknade jag i soffan framför simpson.

Har kollat lite tider till imorn nu. så vi slipper åka klockan elva för att sen börja i kristianstad klockan kvart i tre. pjuuh! Nu ska jag ta och pallra mej till sängen och försöka få många, många mer timmars sömn än föregående natt.

gnight.
/lindie.

Inga kommentarer: