lördag 18 augusti 2007

with a mask on.


det får bli nån slags nödlösning. jag ska åka om mindre än tre timmar så det blir den här - fast utan päls. Margot Tenenbaum i The Royal Tenenbaum. Jag har haft många olika alternativ bara idag, men sen är det alltid nåt som fattas.
Igår var det skola och det blev ingen mjukstart precis. Ska vi hålla sånt här tempo hela trean så hoppar jag nog av. Nej, det kommer jag inte! :D Vi fick i alla fall sluta tidigt tidigare än tidigt. ;D sen var det hem och fixa lite, för at sen åka till IKEA och äntligen få tag på sängen till malini. Vi var hemma klockan halv tio eftersom vi hade sängen på taket och fick köra olidligt sakta. Väl hemma åt jag mat första gången sen lunch som bestod av en halv skinkskiva och en ynka potatis och lite ananassås. Snacka om att jag var hungrig. Sen somnade jag i soffan och sen gick jag och la mej. Nu ska jag nog ta och skynda mej lite. Och sen blir det kaffe.
/lindiesoonasmargot.Y

Inga kommentarer: