onsdag 15 augusti 2007

ingenting duger.

Ursäktar för det jag skrev innan, eller skrev och skrev? Det var ju mest bara ingenting. Men det kändes faktiskt bättre efteråt. Och nu känns det ännu bättre! Fast bra är det ju inte.

Gick en lång promenad med Toffie innan. Hon har blivit på tok för tjock. Hon orkar inte gå längre. I slutet tog hon två steg, eller hur många blir det när hon har fyra ben? Ja, en liten bit i alla fall, sen stannade hon och la sej ner med tungan hängandes ut långt långt. Vi kom hem och sen har hon varit helt utslagen. Och jag med, jag somnade och sedan jag vaknade har jag kännt mej helt konstig. Nu när jag behöver vara trött är jag inte en liten gnutta trött, så jag satte mej och tänkte fördriva lite tid på bilddagboken, har en del foton som inte blivit uppladdade. Men då var den ur drift. Skit också. jaja, jag får väl gå och lägga mej ändå, jag ska ju till skolan imorn, dock inte förrän vid elva, men ändå.

/lindie.

Inga kommentarer: