torsdag 9 augusti 2007

lately.

Mitt liv kretsar nu kring salva. Fyra gånger om dagen. Man hinner ju inte göra annat. Jag känner mej som när jag gick i femman och fick mitt öga opererat. enda skillnaden är att jag lägger i salvan själv nu, om mamma skulle ha gjort det hade det varit ännu värre. Det värsta är nog att det blir en sån starkt frän smak i munnen, skumt, jag tar ju det i ögat.

Skulle försöka måla bänken idag, men jag orkar helt enkelt inte. det här tar kål på mej. Jag får energi på kvällen vida halv elva tiden, men då kan jag ju inte gå ut och måla en bänk. Jag måste nog fösöka vända på mitt dygn nu snart så att det blir rätt när skolan börjar! för ja, det är ju snart! Igår tömde jag i alla fall min garderob och strök allt. malini är inne och stjäl kläder och bara rör runt i lådorna så allt var jätteskrynkligt. Nåja, jag kanske också har bidragit endel till röran. Jag fick jättemycket plats över, så nu har jag plats för fler inköp, men inte pengar till det. Jag ska nog lägga upp en budget för hösten :D

Nu tänkte jag försöka gå och hänga lite tvätt. Man måste ju vara till någon nytta och inte bara sitta här och uggla.

ciao.

/lindie.

Inga kommentarer: