tisdag 7 augusti 2007

anywhere I lay my head.

Hösten är räddad! Om jag bara kan hålla ut en månad till och det gör jag! Jag har ju nyss fyllt år! :D Åh, vad jag är lycklig nu! Nu längtar jag nästan lite. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Som jag saknar rutinerna. Inte sova bort halva dagen och vara vaken hela natten. Jag gillar inte det! Och med rutinerna kommer fler blogginlägg som är intressantare än det här krafset, men det är inte så konstigt. Det enda som händer i mitt liv nu är teveserier. Nej, riktigt så allvarligt är det inte, men nästan! Då har man ju inget att skriva om! Jag har mycket att fixa innan jag är riktigt glad men det här var i alla fall en bra början!


/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bhaa, vad kan rädda hösten?! Det skulle vara att skolan brann ner :D Iallafall skulle det rädda min höst ;)