måndag 20 augusti 2007

do the whirlwind.

Ojoj, vilken dag! Sov ända till sju tillochmed kvartöver. Sen fixade jag allt på mindre än en timme och sen kom sophij och hämtade mej. Vi åkte till skolan och giclk på skilda lektioner. Hon på turism och jag på ekonomi. Vi gjorde inte särskilt mycket. Vi skulle brainstorma om idéer till UF-företaget, men eftersom det är vi så blev det inte så mycket av det. Sen var det skolfotodags. Sista gången ever. Sen var det lunchdags, med världens jättekö. Så jag, jenny, sophij och mija gick till nya conditoriet och åt mackor. Mätta och belåtna gick vi tillbaka. Idag var det för den delen jag som var den klantiga och inte jenny som det brukar. Jag spillde hela tiden. Sen hade vi en ny kurs, stresshantering. Det ser väl ganska ljust ut när det gäller den kursen. Vi inleder med att vara lediga Två block det vill säga 6 timmar. Det är inte dåligt. Vi slutade efter femtio minuter, jag tog tvåbussen hem. efter jag hade fixat lite ärenden hos optikern. Sen kom jag hem och fastnade vid bilddagboken. Samtalade med hano på msn om bilder. Det var trevligt. Nu kanske jag skulle slita mej från datorn lite. Jag har ju en fyrahundrasidorsbok som väntar på att bli utläst tills nästa vecka. Men först måste jag tömma diskmaskinen. Kul? nej!


/lindie.

Inga kommentarer: