torsdag 16 augusti 2007

loneliness is not better when you're alone.

Jaha, då var man tillbaka i skolan igen. Det känns både kul och lite tråkigt. Rektorn, eller den tillfälliga rektorn informerade om att det var 178 skoldagar kvar tills vi tar studenten. Det kommer att gå otäckt fort. Efter jag blivit hemskjutsad av sophij, tack förresten, så bokförde jag lite. Det gick bra och det var ganska kul. Var ute en runda med hunden innan med och nyss var jag uppe i byn och postade momsen. busy hela dagen.

Imorn drar skolan igång på riktigt, jag som hade hoppats på en liten mjukstart. men det blir svenska b och filosofi imorn. Men det är okej.

Bilddagboken funkar fortfarande inte. Jo, man kan logga in och så nu. Men längre kommer jag inte. Baah. Men jag har haft tid till annat när jag har satt mej vid datorn. Jag tror jag har kommit på vad jag ska vara på lördag. Men jag vet inte riktigt än.

Något jag stört mej på mycket länge, är hur de spelar en låt på radio tjugosju gånger per dag och sedan efter nån månad måste de göra om den, typ en snabbare version för att folk har tröttnat. Varför?

/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du det har jag också undrat på, varför göra om en låt? Man har redan blivigt sjuuuukt trött på att höra den tvåhundrafemtioelva gånger! Gör helt nya istället, typ. ;) See ya tomorrow.