söndag 29 juli 2007

emmaboda.

Den här veckan har varit lång. ojoj. Lördagen blev som det var tänkt fast kanske en aning sämre. Releasefesten i Hjärtasjön var bra och maten var så god att jag inte har glömt den än. Mitt öga är väl det som har förstört hela veckan. Det blev rött och irriterat och jag kunde inte ha linser. Östersjö var inte något särskilt kul inget "wow, vad kul vi hade" Mer bara att det gick fort.

Söndagen var en hemsk dag. När jag vaknade hade jag så ont i ögonen att jag inte kunde öppna dom. Jag låg med rullgardinen nere hela dagen och hade solglasögon även när jag sov. vid 23.00 tiden blev det lagom ljust för mej. Då gick jag upp och duschade och började packa. Sen var det bara att orka ta sej upp. för klockan 8 skulle vi vara i Växjö. Så blev det inte. Det var inte alls något som blev som det skulle men det blev ändå bra. Måndagen tillbringades på Liserberg med många vara i karuseller och god mat. Vi tog spårvagnen hem till hotellet och sov. Vaknade morgonen därpå och gav oss ut i stan. Det blev samma runda som förra året, till Hildas ost i saluhallen och sen en massa skoaffärer. Återvände hem för att vara hemma över natten. Packade upp lite innan jag packade en ny väska och gick och la mej.

Sen blev det bilresa till älmhult och sen tåg till emmaboda. Emmabodafestivalen gick alldeles för snabbt och jag har haft en helt otroligt rolig vecka. Tack alla ni!

Nu blir det kvällsmat!

/lindie.

Inga kommentarer: