fredag 20 juli 2007

I saw linda yesterday.

Halva juli har gått och jag har bara skrivit tre inlägg, fy skäms på mej. Det ska bli bättre i höst när alla rutiner är tillbaka. Jag saknar faktiskt det. Känna lite stress och press, men när man väl är där önskar man väl att man är ledig. Sån är livet. Jaha, vad har då hänt sen sist?


Tivolirock i lördags, det var skoj. Men kanske lite bortslösade pengar. Jag såg inget band alls. Hörde bara lite grann på avstånd. Men alla trevliga människor gjorde att det var värt 280 pengar. Jag åkte på en förkylning, kanske för att jag gick i en tunn klänning nästan hela kvällen. Jag började leva som vanligt i onsdags då jag och mamma åkte in till stan för att hämta min mobil. Det känns skönt att ha den tillbaka. Jag hatar den andra. Segare får man leta länge efter.


Det var även malins födelsedag då, men vi fick inte ha henne hemma. Danni kidnappade henne, eller rättare sagt lurade hem henne till sej där en överraskningsfest väntade. Och hon blev minst sagt förvånad. Jag kom dit lite senare på kvällen. Hade en trevlig afton :D Stannade natten hos Danni och sen tog jag bussen hem medan malini gick till jobbet. Kom hem efter en busstur, ensam i hela bussen. Scary :S Somnade när jag kom hem och sen blev det lite smått panik. Släkten skulle komma och jag gjorde en liten snabbstädning. Jag hann! "Idag kan man se skillnad på Malin och Linda för Malin har blött hår, det har inte Linda!" Det var Ludvigs kommentar när han såg oss. God mat och trevlig kväll.


Idag åkte jag med sophij, mikka, emma och hanna till Sandviken och badade och solade. första doppet i år och det är snart höst! :D Jag kommer ju aldrig bli brun detta året trodde jag. När jag kom hem med ögonskav märkte jag att jag hade brännt hela magen precis som förra året. klantiga jag.


Imorgon blir det releasefest i hjärtasjön och sen en lten runda till Östersjö. Nästa vecka är ett rent kaos, ett tevligt kaos med mycket att göra!


________________________________________________


I väntan på vadå - Timbuktu



/lindie.

Inga kommentarer: