måndag 31 mars 2008

your hands were so warm.

Tillbaka till skolan, tillbaka till vardagen. Det allra sista lovet i mitt liv har gått. Jag kommer att sakna dom. :/ För jag gillar lov, vem gör inte det?

Men skoldagen var faktiskt helt onödig. Vi började vid halv nio, om man nu kan kalla det för att börja. T försökte få igång datorerna och när han väl kommit in fanns inte programmet så han ringde och hade sej, men det tog lång tid. Vi tog rast och när vi var tillbaka halv elva var det fortfarande inte fixat. Han hade en yttepyttegenomgång på Indesign. Sen blev det lunch och därefter ekonomi. Vi räknade valutor tills tjugo över ett sen slutade vi.

Idag är jag ganska stolt över mej själv. Jag skippade teven när jag kom hem och satte mej och räknade matte istället. Jag fattar ingenting men jag har i alla fall fått några tal gjorda. :) Det känns i alla fall skönt, för det är prov på torsdag.

Klockan är snart fem och jag har mycket kvar att göra idag. så det är väl bäst att börja!

li.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att de var sista lovet.. vi börjar bli gammla..:P