måndag 31 mars 2008

foten i huvet.

What a äventyr jag har varit på nu. Pappa ringde från Tosthultsskogen nyss och ville att jag skulle komma och hämta honom. Jag skyndade mej och tog i hasten inte någon jacka. Jag höll på att ta mina nya chuck men det hade tagit för lång tid. Så jag hoppade i mina skinnstövlar och vilken tur. när jag kom dit visade det sig att han hade kört fast. Vi körde till liza och hämtade lastaren och körde tillbaka. Han mejade ner några träd och körde förbi lastbilen på nåt sätt. Sen ställde han lastaren framför lastbilen och hoppade ur. Sen ska JAG hoppa in i lastaren och dra loss lastbilen. Det gick förvånasvärt lätt. Jag trippade tillbaka till bilen och körde till liza igen, med pappa bakom mej i lastbilen. Sen körde jag tillbaka honom till lastaren. Sen körde jag och hunden hem igen.

Nu ska jag äta !
li.

Inga kommentarer: