onsdag 19 mars 2008

tuck you in.

Den känns som om jag har varit sjuk i en hel evighet, men egentligen har det bara gått tre dagar och nu känns det mycket bättre. Inatt har jag dock hostat så mycket att jag vaknade med träningsvärk i magen. Ta det hur ni vill, att jag är otränad eller har jag helt enkelt hostat som en galning. Båda passar ganska bra! :)

Det har trots allt varit ganska härligt, naturligvis inte det här med hosta och huvudvärk men allting runt omkring. Att få ligga i sängen utan dåligt samvete och äntligen har jag tagit mej tid att titta på alla inspelade avsnitt av gossip girl som bara har legat och tagit plats på boxen. Inte alla än, men gosh så bra det är.

Idag har jag även fått in bilderna från i fredags på bilddagboken, på tiden. Det har helt enkelt inte funnits tid för det. OCH så har jag pysslat om mej själv idag. Imorgon väntar EN mattelektion och sen är det lov, påsklov. Det känns helt sjukt! Visserligen är påsken ovanligt tidig, men ändå. Hur kan det vara påsk redan? Nåja, inget mer snack om hur fort tiden går, av någon anledning blir det så ganska ofta, det kanske är just för att tiden går fort, vem vet?

Jag känner en väldig längtan att bara ta bilen och sticka på en dagstur till Båstad, gå längs stranden äta något gott ute och köpa grönsaker och Åsens mjölk på Hasses lada. Det kanske man borde göra på påsklovet, nån som är med?

Nu ska jag röja upp här på rummet. Det blir lätt stökigt på rummet när man är sjuk. Jag-orkar-inte-gå-upp-jag-lägger-det-här-på-golvet-sålänge.

/lindie.

Inga kommentarer: