onsdag 19 mars 2008

jag är en vampyr.

Det känns skönt att alla måsten flyger iväg nu när lovet kommer, jag sitter och funderar på hur jag ska göra med påsken. Om jag ska orka med att höra på samma tjafs med släkten eller inte. Kanske malmö istället? Men sen började jag tänka på linnea och ludvig, de får tråkigt utan mej ! haha. och så inser jag att jag inte har träffat dom riktigt sedan julafton, jag sprang inom huset på nyårsafton men då hann jag knappt hälsa. Nåja jag får se hur det blir.

Jag fick plötsligt ett väldigt subways-sug och nej, då är det inte mackorna jag tänker på, utan bandet. och markus krunegård och vapnet. NEJ nu måste jag sova. Tre timmars matteC+sömnbrist= inte bra!

(En kul grej först bara! när man googlar på toffie som kommer min bloggheader upp på bildsökning)gunatt!
/lindie.

Inga kommentarer: